reklama

Doktorom, aby pomáhala ľuďom

Pousmial som sa a poznamenal, že aj ja sa chystám po vyštudovaní mojej školy pomáhať ľuďom. Potom tá otázka, čo... zabolí

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Pousmial som sa a poznamenal, že aj ja sa chystám po vyštudovaní mojej školy pomáhať ľuďom. Potom tá otázka, čo... zabolí „ A ako biznis pomôže ľuďom?“ Ouch, ja neviem, vytvorím pracovné miesta pre iných ľudí?! Programátor kóduje a vytvára programy, ktoré pomáhajú ľuďom alebo smetiar zbiera smeti a takto pomáha ľuďom. Napriek tomu vždy, vždy počujem odpoveď, že chcem byť doktor, aby som pomáhal ľuďom.


Pomáhať ľuďom? Môže byc. Študovať medicínu? Uch, predpoklad nemusí byť správny. V skratke, to je ako, aby som bol zdravý, začnem športovať. Upresním, začnem hrať basketbal. Prečo basketbal? Môžeš hrať hocičo. Športuješ, lebo chceš byť zdravý, ale basketbal si vyberieš, pretože máš blízko ihrisko; lebo to hrá veľa tvojich kamošov, či ťa jednoducho baví. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Prišiel si na to, že chceš pomáhať ľuďom? Milé, tak to má byť, máme si pomáhať. Tvoj postoj k okoliu sa mení a postupuješ vyššie. Už neodflákneš robotu, dôchodcom uvoľníš miesto v buse, pomôžeš deťom prejsť cez prechod. A to ani nie si doktor?! 


Očividné? Asi áno hh, ale rád sa pohrám so slovíčkami. Prosím nehovor, že chceš byť doktor, aby si pomáhal ľuďom. Potom môžeš robiť takmer hocičo iné bez toho, aby si urazil tých...ostatných.

PS: čítať s nadhľadom prosím; mám hlboký rešpekt voči ľuďom, ktorí poctivo vyštudovali medicínu, poctivo ;)

Daniel Viglaš

Daniel Viglaš

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skúmajúci, objavujúci, milujúci, užívajúci slobody tu na zemi študent píšuci o...tom... pre potešenie. Stále mladý a pravdepodobne bez rôznych skúsenosti, ktoré však prídu, ...raz. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu