reklama

Angličtina, počiatok vzdelania \ čo nám v škole nepovedali

V deviatke som začal chápať silu angliny (tak trochu). Teraz predpokladám, že na to, aby sa stal človek v hocičom dobrý potrebuje, aby ho to bavilo (konzistentná motivácia), talent a aby vedel po anglicky (v poradí ako som napísal).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Mám pocit akoby v škole angličtina bola predmet plný predstavivosti o situáciach, kedy ju naozaj aj využijem a môj „najobľúbenejší“ argument všetkých čias je: „Čo ak sa Ťa nejaký cudzinec na ulici opýta...“

Ach, ak by som na základke vedel, že angličtina je tak reálna, tak praktická. Cartoon Network by bol o niečom inom hh. (Pre pár ľudí sa práve stávam kacírom a hovoria si „Hej jasné, nech decká už ani po slovensky nevedia“ - Pat a Mat, Krtek, Rumcajs či iné rozprávky sú neskutočne cool a to, ako neproduktívne sa učíme slovenčinu môžeme rozobrať v komentároch alebo na budúce)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

K tomu ako využiť angličtinu prakticky zo života 
- popri stáži vo Varšave si dokončujem kurz „Successful Negotiation“ na Michiganskej Univerzite vďaka online kurzom Coursera a brúsim si zuby na ďalšie free online courses od Codemy či Khan Academy
- na gitarke mi vždy niečo ukáže Marty Schwartz
- Marques Brownlee ma vo svojom vlogu informuje o IT novinkách
- popri raňajkách mi CGP Grey vysvetľuje, že v Londýne je „City of London“ či v CrashCourse spoznávam základy psychológie

A mnoho mnoho iného. Nový album od Stinga (The Last Ship Sails), kde texty odhaľujú kultúru mesta Liverpool. F.R.I.E.N.D.S. , ktorých pozerať s dabingom je ako piť fejkovú kofolu. Plus manuály na internete, s ktorými sa cítim ako Macgyver, či ide o to ako si jednoducho poskladať tričko alebo ako používať rôzne funkcie v Exceli.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak angličtinu nevieš, neubudne z teba. Ak ju vieš, dvere sa otvárajú a za nimi čakajú príležitosti...

Daniel Viglaš

Daniel Viglaš

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skúmajúci, objavujúci, milujúci, užívajúci slobody tu na zemi študent píšuci o...tom... pre potešenie. Stále mladý a pravdepodobne bez rôznych skúsenosti, ktoré však prídu, ...raz. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu